Wie zijn wij?

Sinds 1979

Onze geschiedenis

Drie enthousiaste handballiefhebbes (Herman Buissink, Anita de Waard & Wija van der Molen) hebben in samenwerking met het bestuur van voetbalvereniging SV Marum in 1979 het idee opgevat om onder de vlag van de voetbalvereniging, een afdeling handbal op te richten.

Uiteindelijk is het toch een zelfstandige vereniging geworden. Op 11 mei 1979 is officieel Handbalvereniging Marum opgericht. Er is gestart met 15 enthousiaste dames onder leiding van dhr. Herman Buissink. Al snel breidde de vereniging uit met jeugdleden en heren- senioren, met een top van 140 leden. Dit was een glorietijd met regelmatig kampioenen! Helaas is de vereniging ook weer gekrompen. Tot voorkort bestond de vereniging uit één damesteam. Inmiddels zijn we opnieuw aan het groeien en is onze vereniging uitgebreid met een enthousiast jeugdteam.

Ook zien we de sport Handbal in Nederland weer steeds populairder worden, door de successen van het nationaal damesteam. Wij hopen dat dit ook zijn weerslag zal hebben op onze vereniging. Wij gaan ervoor!! Handbal is actie!

Wija van der Molen

Penningmeester

Yvonne Linker

Sandra de Boer

wedstrijdsecretariaat / jeugd

Sanne van der Molen

Bestuurslid

Tessa Postmus
  • Voorzitter

Wija van der Molen
  • Penningmeester

Yvonne Linker
  • Secretaris

Sandra de Boer
  • wedstrijdsecretariaat / jeugd

Sanne van der Molen
  • Bestuurslid

Tessa Postmus

• Er zijn nog geen nieuws items.

Contact

Copyright © 2023 Handbal Vereniging Marum.
Weten hoe wij omgaan met uw persoonsgegevens? Lees hier onze Privacyverklaring.